Підготувати компанію до територіальної експансії. Крім завдань із систематизації та розвитку операційних процесів є необхідність враховувати взаємодію функцій компанії зі структурами холдингу, процес прийняття ключових рішень топ-менеджерами компанії за участю Ген. директора Фін. директора холдингу
РІШЕННЯ
1
Підготовка і проведення стратегічної сесії.
За участю топ-менеджерів і мідлів компанії (20 чол) йде пошук основних труднощів в операційній діяльності, зон розвитку компанії, опрацювання процесів всередині основних функцій (основне і допоміжне виробництво, планування та бюджетування, постачання) та взаємодія між функціями.
2
Виявлення зон розвитку керівників.
Топи занурені в операційну діяльність і більше працюють як мідли. Недостатня діяльність в стратегічному рівні. Планування внутрішнього розвитку процесів, персоналу. Розвиток і автоматизація управлінського обліку (облікова політика, ERP система).
3
Визначення рівнів управління, зони відповідальності топ-менеджерів.
Групова робота над цими темами дозволила не тільки напрацювати плани дій на найближчий рік, а й забезпечила високу ступінь залучення, дала можливість домовитися в процесі роботи про нові методи роботи та дала старт змінам з завтрашнього дня, без очікування документів, які фіксують зміни.
4
Супровід змін в компанії - 6 міс.
У процесі супроводу виконувалися такі завдання:
- Створити функціональну карту компанії, визначити місце кожної групи функцій - основне виробництво, допоміжне виробництво, допоміжні функції - постачання, фінанси, HR, ІТ, СБ.
- Визначити відповідальність топ-менеджерів за основні групи функцій.
5
Супровід топ-менеджерів компанії.
Знадобився щотижневий супровід топ-менеджерів компанії в процесі чіткого розподілу обов'язків і відповідальності і фіксація в оргструктурі компанії. Застосовувався коучинг і метод навчання «на робочому місці».
6
Супровід мідлів.
Знадобився щотижнеий супровід мідл-менеджменту компанії під час систематизації процесів всередині функцій. Застосовувався коучинг і метод навчання «на робочому місці».
7
Проводився поділ функцій центрального офісу та філії, тому що вони перебували на одній локації.
Була сформована одна стандартна структура філії (всього 3, дві віддалених, одна в тій же локації що і центральний офіс). Це давало можливості швидко масштабувати діяльність компанії в нових регіонах.
8
Супровід взаємодії функцій.
Для цього завдання були сформовані крос-процеси компанії, які створювалися за участю всіх керівників задіяних функцій. Процеси впроваджувалися за допомогою кейсового навчання всіх учасників.
9
Супровід проектів поліпшення компанії.
Для цього завдання застосовувався метод управління проектами організаційного розвитку. Кожен учасник процесу (топи і мідл компанії) ставав керівником проекту змін і проводив зміни згідно плану проекту
10
Посилення регулярного менеджменту компанії.
Для цього було покращено проведення регулярних нарад (на рівні компанії і на рівні функцій), застосовувалося протоколювання, постановка і своєчасний конроль завдань з урахуванням нових зон відповідальності керівників.
11
Проводились регулярні наради щодо реалізації проектів.
Була сформована облікова політика компанії. Методи управління проектами будівництва. Методи управлінського обліку проектів.
12
Для топів і мідлів проводилося навчання
– основам менеджменту
– управління проектами організаційного розвитку
– управління змінами.
РЕЗУЛЬТАТ
Фінальна оргструктура, яка була підтверджена розподілом відповідальності та повноважень топів і мідлів, процесами що вже працюють всередині функцій і процесами взаємодії була затверджена на рівні холдингу і впроваджена в роботу компанії.
Необхідно сформулювати і захистити стратегію розвитку бізнесу на 3 роки перед Генеральним директором холдингу.
Потрібно структурувати і посилити основні функції компанії ...