Необхідно сформулювати та захистити стратегію розвитку бізнесу на 3 роки перед Генеральним директором холдингу. Потрібно структурувати та посилити основні функції компанії:
- Управління продуктом та асортиментом
- Управління продажами та розвитком територій
- Транспортної та складської логістики.
Структурувати методи націнки, управлінського обліку діяльності регіонів та філій. Потрібно підвищити якість операційного менеджменту в центральному офісі та регіонах/філіях.
РІШЕННЯ
1
Підготовка і проведення серії стратегічних сесій. Пошук зон розвитку компанії.
Формування функціонально-адміністративної структури компанії. План розвитку ключових функцій.
Планування стратегії розвитку компанії через розвиток клієнтських сегментів, матриці продуктів, оцінки доступних ресурсів. З урахуванням нормування і планування результативності та ефективності роботи персоналу.
З обов'язковою оцінкою ефективності системи мотивації для регіонів / філій.
2
Супровід змін в компанії - 12 місяців.
У процесі супроводу виконувалися такі завдання:
– Супровід топ-менеджерів компанії. Знадобився щотижневий супровід топ-менеджерів компанії в процесі чіткого розподілу обов'язків і відповідальності і фіксація в оргструктурі компанії. Застосовувався коучинг і метод навчання «на робочому місці».
– Супровід регіонів. Знадобивсяя щотижневий супровід керівників регіонів і філій компанії в процесі підвищення ефективності управлінських процесів і процесів продажів. Застосовувався коучинг і метод навчання «на робочому місці».
3
Супровід взаємодії функцій.
Для цього завдання були сформовані крос-процеси компанії, які створювалися за участю всіх керівників задіяних функцій. Процеси впроваджувалися за допомогою кейсового навчання всіх учасників.
4
Супровід проектів поліпшення компанії.
Застосовувався метод управління проектами організаційного розвитку, де кожен учасник процесу (топи і мідл компанії) став керівником проекту змін і проводив зміни згідно плану проекту.
Процес сегментації клієнтіви і формування цінової і кредитної політик на базі сегментації
Процес внутрішньої (між функціями) і зовнішньої (з клієнтами і партнерами) комунікації
Процеси складської і транспортної логістики
Процес адаптації і навчання персоналу філій і регіонів
Процеси управлінського обліку діяльності регіонів і філій
Система мотивації комерційної функції
Процес планування і бюджетування.
5
Посилення регулярного менеджменту компанії.
Для цього було покращено проведення регулярних нарад (на рівні компанії, на рівні регіонів, на рівні філій), застосовувалося протоколювання, постановка і своєчасний контроль завдань.
РЕЗУЛЬТАТ
Систематизація нарад на рівні регіонів, за участю центрального офісу в відео-форматі значно поліпшила ситуацію, спростила комунікації і прискорила прийняття рішень.
Проводились регулярні наради щодо реалізації проектів.
Для топів і мідлів проводилося навчання: