Дистрибуційна В2В компанія

Центральний офіс, 4 регіони, 12 філій.

Обрати послугу

задача

Необхідно сформулювати та захистити стратегію розвитку бізнесу на 3 роки перед Генеральним директором холдингу. Потрібно структурувати та посилити основні функції компанії: - Управління продуктом та асортиментом - Управління продажами та розвитком територій - Транспортної та складської логістики. Структурувати методи націнки, управлінського обліку діяльності регіонів та філій. Потрібно підвищити якість операційного менеджменту в центральному офісі та регіонах/філіях.

РІШЕННЯ

1
Підготовка і проведення серії стратегічних сесій. Пошук зон розвитку компанії.
Формування функціонально-адміністративної структури компанії. План розвитку  ключових функцій. Планування стратегії розвитку компанії через розвиток клієнтських сегментів, матриці продуктів, оцінки доступних ресурсів. З урахуванням нормування і планування результативності та ефективності роботи персоналу. З обов'язковою оцінкою ефективності системи мотивації для регіонів / філій.
2
Супровід змін в компанії - 12 місяців.
У процесі супроводу виконувалися такі завдання: – Супровід топ-менеджерів компанії. Знадобився щотижневий супровід топ-менеджерів компанії в процесі чіткого розподілу обов'язків і відповідальності і фіксація в оргструктурі компанії. Застосовувався коучинг і метод навчання «на робочому місці». – Супровід регіонів. Знадобивсяя щотижневий супровід керівників регіонів і філій компанії в процесі підвищення ефективності управлінських процесів і процесів продажів. Застосовувався коучинг і метод навчання «на робочому місці».
3
Супровід взаємодії функцій.
Для цього завдання були сформовані крос-процеси компанії, які створювалися за участю всіх керівників задіяних функцій. Процеси впроваджувалися за допомогою кейсового навчання всіх учасників.
4
Супровід проектів поліпшення компанії.
Застосовувався метод управління проектами організаційного розвитку, де кожен учасник процесу (топи і мідл компанії) став керівником проекту змін і проводив зміни згідно плану проекту.
  • Процес сегментації клієнтіви і формування цінової і кредитної політик на базі сегментації
  • Процес внутрішньої (між функціями) і зовнішньої (з клієнтами і партнерами) комунікації
  • Процеси складської і транспортної логістики
  • Процес адаптації і навчання персоналу філій і регіонів
  • Процеси управлінського обліку діяльності регіонів і філій
  • Система мотивації комерційної функції
  • Процес планування і бюджетування.
5
Посилення регулярного менеджменту компанії.
Для цього було покращено проведення регулярних нарад (на рівні компанії, на рівні регіонів, на рівні філій), застосовувалося протоколювання, постановка і своєчасний контроль завдань.

РЕЗУЛЬТАТ

Систематизація нарад на рівні регіонів, за участю центрального офісу в відео-форматі значно поліпшила ситуацію, спростила комунікації і прискорила прийняття рішень. Проводились регулярні наради щодо реалізації проектів. Для топів і мідлів проводилося навчання:
  • основам менеджменту;
  • управління проектами організаційного розвитку;
  • управління змінами.
Обрати послугу

Виробнича будівельна компанія з колективом 1200 чіл.
Нечітко виділений центральний офіс і 3 регіональні офіси

Підготувати компанію до територіальної експансії. Cістематізація і розвиток операційних процесів ...

Читати далі
Компанія – системний інтегратор
30 філій в 3 країнах. 5 технологічних департаментів. 200 осіб комерційного персоналу, 800 інженерів. Всього 1200 осіб.

Потрібно розділити два напрямки бізнесу Корпорейт (великі клієнти, продаж проектів) і СМБ (середній і малий бізнес, коробкові продажу)...

Читати далі
В2В компанія, продаж і реалізація невеликих проектів, контракти по сервісному обслуговуванню обладнання клієнтів.
30 чол на початку проекту. 60 чол в кінці проекту, +2 філії.

Необхідно запланувати і реалізувати систематизацію основних БП компанії, також в результаті цієї роботи підготувати компанію до відкриття 2 філій.

Читати далі
Невелика локальна компанія, що комплектує будівельні об’єкти.
Кілька власників. 15 чол персоналу. (В результаті роботи +1 компанія, +15 чол персоналу)

Завмерлий ринок. Війна в країні. Необхідність підтримати бізнес на існуючому рівні. При можливості - знайти варіанти розвитку ...

Читати далі