Цілепокладання
Аналіз, формування і фіксація цілей
власника і бізнесу.
- Визначення ключових цілей власника
- Визначення необхідних ресурсів Ролі та функції власника в бізнесі / проекті
- Вертикальна (рівні управління) і горизонтальна (функції) структуризація компанії
- Визначення ключових цілей бізнесу / проекту
- Діагностика компанії за методологією Адізеса
- Побудова / налагодження функціонально адміністративної структури компанії
- Визначення та опис основних джерела доходів і витрат.
ОПИС ПРОДУКТУ
Увагу приділяємо БАЛАНСУВАННЮ ЦІЛЕЙ. Фіксуємо цілі. Періодична «зупинка», перегляд цілей, їх балансування і корекція необхідні для правильної побудови роботи.
Дивимося, щоб цілі бізнесу і цілі власника перебували в балансі. Важливим є постійне калібрування цілей власника і бізнесу.
Провівши бізнес через методи КРАШ-ТЕСТУВАННЯ, цілі і завдання визначені при ЦІЛЕПОКЛАДАННІ можна сформувати вже в конкретний план дій.
ПЛАН РОБОТИ
Формуємо приблизний план розвитку компанії.
Визначаємо ролі і функції власника в бізнесі в поточному моменті і в майбутніх періодах ( чи зайнятий власник операційною діяльністю зараз, чи відмовиться він від неї в майбутньому, якщо «так», то на якому етапі розвитку бізнесу, яким буде покроковий план виходу і багато іншого).
Виробляємо діагностику стану компанії за методом Адізіса.
Описуємо і систематизуємо вертикальну і горизонтальну структури компанії.
Створюємо функціонально-адміністративну модель компанії. За кожною функцією призначаємо людину, яка виконує її. (В малих компаніях одна людина може виконувати 1,2,5 .... функцій).
Візуалізація такої структури на момент «зараз» і на момент «через місяць, рік, три ..» дозволяє дуже чітко побачити слабкі місця, необхідну кількість людських ресурсів, їх якість. Сформувати план переходу від «є» до «стало».
РЕЗУЛЬТАТ
Проведена робота, опрацьовані матеріали є достатніми для того, щоб чітко спланувати свої дії з розвитку бізнесу на найближчий рік. Сформувати графік змін, відзначити в ньому ключові і контрольні точки, зробити бізнес прогнозованим і ефективним.
Часто, пропрацювавши дану тему, власники бізнесу змінюють напрямок розвитку побачивши можливості там, де до цього вони бачили проблему, або ж навпаки зрозумівши, що їх плани є нездійсненими в даний період часу.
БІЗНЕС-МРІЯ перетворюється в бізнес-планування. Стають видимі чіткі цілі, ефективні маршрути досягнення цих цілей, необхідні ресурси.