Краш-тест бізнес-моделі

Опрацювання існуючої і планової бізнес-моделей за допомогою ефективних методологій.

  • Краш-тест існуючої бізнес-моделі проводиться в форматі групової роботи всіх ключових керівників компанії за методологією Canvas (Остервальдер).
  • Описуються основні канали комунікації з клієнтськими сегментами і канали продажів.
  • Проводиться виважений аналіз відповідності використовуваної бізнес моделі з зовнішнім середовищем і цілями бізнесу.
  • Визначаються Ключові ціннісні пропозиції компанії для Цільових клієнтських сегментів.
  • Виділяються ключові партнери компанії, ключові види діяльності і ресурси.
  • Описуються основні джерела доходів і витрат.

ОПИС ПРОДУКТУ

В даний в продукт включені мінімально необхідні методи тестування існуючого або планованого бізнесу. Комплекс цих методів дозволяє запланувати новий бізнес або об'єктивно проаналізувати поточний стан вже існуючого. Побачити де є слабкі місця, недоліки. Все це дає можливість створити поле завдань для власника бізнесу або керівника. Визначити поточний стан і бажаний стан компанії в майбутньому. Робимо облік  РЕСУРСІВ  (фінансів, виробничих потужностей, часу і т.п.). Кількість доступних ресурсів може забезпечити більш амбітні цілі. Коли видно такий стан речей, власник повинен прийняти рішення про залучення додаткових ресурсів або коригування цілей. Облік ресурсів дає можливість вірно оцінити ситуацію, скорегувати бізнес-план.

ПЛАН РОБОТИ

Краш-тест існуючої бізнес-моделі проводиться в форматі групової роботи за участью всіх ключових керівників компанії по методології Canvas (Остервальдер). Заповнюємо 9 секторів таблиці:
  • описуємо зовнішню і внутрішню середу компанії
  • ключові сегменти клієнтів
  • основні ціннісні пропозиції на базі наших продуктів
  • методи продажу
  • методи комунікації, ресурси, канали надходження грошей, витрати
  • ресурси
  • канали надходження грошей
  • витрати

РЕЗУЛЬТАТ

У підсумку ця нескладна таблиця виглядає як живий організм. Зміни або корекція одного блоку призводить до змін в інших її блоках. Стають чітко видні залежності між усіма функціями і процесами компанії. Це формує поле конкретних завдань. В силу того, що зміни відбуваються постійно (змінюються технології, потреби клієнтів, продукти-конкуренти / замінники, ціннісні пропозиції та інше) важливо проводити тестування по Canvas з певною періодичністю.