Завмерлий ринок. Війна в країні. Необхідність підтримати бізнес на існуючому рівні.
При можливості - знайти варіанти розвитку.
Гостре бажання протестувати ідею про роботу в новому форматі з одним із сегментів клієнтів.
РІШЕННЯ
1
Проведення стратегічної сесії по цілепокладанню.
Ухвалення рішення про розвиток бізнесу через реалізацію нового формату.
Ухвалення рішення про пошук схеми роботи старого формату і нового формату роботи.
Підготовка 1 рік.
Проведення ряду стратегічних сесій.
2
Аналіз і коригування бізнес-моделі існуючого напрямку бізнесу.
Формування бізнес-моделі нового напряму.
В обох випадках - визначення хто клієнт, сегментування клієнтів, які потреби в сегментах і визначення їх пріоритетності. Формування продукту як відповідь на потреби клієнта. Аналіз і коригування правильного міксу складових частин продукту у відповідь на пріоритетність потреб.
Формулювання ключових ціннісних пропозицій на базі продуктів компанії.
3
Опрацювання каналів продажів і каналів комунікацій.
Опрацювання ключової діяльності кожного з напрямків, ключових ресурсів, ключових партнерів. Визначення джерел надходження грошей і основних статей витрат.
Ухвалення рішення про поділ напрямків на різні компанії. З різними брендами, локацією, різним складом власників. Для реалізації нового проекту потрібно було залучення ще одного партнера.
4
Пропрацювали алгоритми роботи двох «рад акціонерів». супровід.
Після рішення про розділення бізнесу для персоналу розробили і протестували:
Алгоритм ідентифікації клієнта. Для розуміння чи за адресою звернувся клієнт. Оскільки при поділі напрямків вирішили що є високий ризик на перших етапах звернення клієнта не по «своїм форматам»
Порядок передачі клієнта між сейлами в відповідний формат, якщо відбулося звернення не за адресою
Систему мотивації, яка дозволяла сейлам передавати клієнтів в відповідний формат без конфлікту між ними.
Все це пропрацювали як практичні кейси спочатку з керівниками компанії і взяли за основу для подальшої роботи з персоналом двох напрямків.
5
Супровід
Точковий супровід нового напряму за запитом.
Методологічна підтримка.
Участь в ухваленні рішення з розробки франшизи для нового напряму.
Участь в розробці франшизи з боку замовника. Методологічна підтримка і супровід в частині розробки і структуризації процесів компанії, розробки пакету документів по бізнес-процесам, розробці маркетингової стратегії компанії і розробки плану просування франшизи.
Спільні з власником компанії презентації бізнес-кейсу на бізнес-івентах.
6
Поділ сегментів клієнтів і подальший поділ напрямків діяльності зі створенням двох різних компаній:
На завмерлому ринку існуючий(старий) напрямок діяльності стабілізувався і через рік став давати зростання 10-20% щорічно
Новий напрямок впевнено стартував, за перший рік вийшов на планові показники, наступні роки давав зростання 25-30% щорічно.
Що стало основними драйверами розвитку обох проектів?
Комерсанти перестали грати в хокей і футбол на одному полі, тому що до поділу клієнти з обох сегментів зверталися до одного і того ж менеджеру, компанія повинна була одночасно підтримувати два різних процеси обслуговування клієнтів. Після поділу з'явилася можливість зробити спеціалізацію комерційних і логістичних процесів. Розробити і впровадити відповідні алгоритми обслуговування клієнтів.
Розробити правильну асортиментну матрицю під кожний напрямок.
Створити ефективні шоуруми для кожного сегмента клієнтів і запропонувати необхідні сервіси.
Розробити для кожного напряму свої алгоритми закупівлі, зберігання товару, свої нормативи по товарному запасу і обороту.
РЕЗУЛЬТАТ
Кожен сегмент клієнтів отримав спеціалізовану компанію, яка сконцентрована на його міксі потреб, пропонує в першу чергу відповіді на самі палаючі потреби конкретного сегмента.
Персонал, процеси, товарний асортимент, набір послуг і сервісів спеціалізований і ефективно працює для кожного сегмента клієнтів.
Необхідно сформулювати і захистити стратегію розвитку бізнесу на 3 роки перед Генеральним директором холдингу.
Потрібно структурувати і посилити основні функції компанії ...