Невелика локальна компанія, що комплектує будівельні об’єкти.

Кілька власників. 15 чол персоналу. (В результаті роботи +1 компанія, +15 чол персоналу)

Обрати послугу

задача

Завмерлий ринок. Війна в країні. Необхідність підтримати бізнес на існуючому рівні. При можливості - знайти варіанти розвитку. Гостре бажання протестувати ідею про роботу в новому форматі з одним із сегментів клієнтів.

РІШЕННЯ

1
Проведення стратегічної сесії по цілепокладанню.
Ухвалення рішення про розвиток бізнесу через реалізацію нового формату. Ухвалення рішення про пошук схеми роботи старого формату і нового формату роботи. Підготовка 1 рік. Проведення ряду стратегічних сесій.
2
Аналіз і коригування бізнес-моделі існуючого напрямку бізнесу.
Формування бізнес-моделі нового напряму. В обох випадках - визначення хто клієнт, сегментування клієнтів, які потреби в сегментах і визначення їх пріоритетності. Формування продукту як відповідь на потреби клієнта. Аналіз і коригування правильного міксу складових частин продукту у відповідь на пріоритетність потреб. Формулювання ключових ціннісних пропозицій на базі продуктів компанії.
3
Опрацювання каналів продажів і каналів комунікацій.
Опрацювання ключової діяльності кожного з напрямків, ключових ресурсів, ключових партнерів. Визначення джерел надходження грошей і основних статей витрат. Ухвалення рішення про поділ напрямків на різні компанії. З різними брендами, локацією, різним складом власників. Для реалізації нового проекту потрібно було залучення ще одного партнера.
4
Пропрацювали алгоритми роботи двох «рад акціонерів». супровід.
Після рішення про розділення бізнесу для персоналу розробили і протестували:
  • Алгоритм ідентифікації клієнта. Для розуміння чи за адресою  звернувся клієнт. Оскільки при поділі напрямків вирішили що є високий ризик на перших етапах звернення клієнта не по «своїм форматам»
  • Порядок передачі клієнта між сейлами в відповідний формат, якщо відбулося звернення не за адресою
  • Систему мотивації, яка дозволяла сейлам передавати клієнтів в відповідний формат без конфлікту між ними.
  • Все це пропрацювали як практичні кейси спочатку з керівниками компанії і взяли за основу для подальшої роботи з персоналом двох напрямків.
5
Супровід
Точковий супровід нового напряму за запитом. Методологічна підтримка. Участь в ухваленні рішення з розробки франшизи для нового напряму. Участь в розробці франшизи з боку замовника. Методологічна підтримка і супровід в частині розробки і структуризації процесів компанії, розробки пакету документів по бізнес-процесам, розробці маркетингової стратегії компанії і розробки плану просування франшизи. Спільні з власником компанії презентації бізнес-кейсу на бізнес-івентах.
6
Поділ сегментів клієнтів і подальший поділ напрямків діяльності зі створенням двох різних компаній:
На завмерлому ринку існуючий(старий) напрямок діяльності стабілізувався і через рік став давати зростання 10-20% щорічно Новий напрямок впевнено стартував, за перший рік вийшов на планові показники, наступні роки давав зростання 25-30% щорічно. Що стало основними драйверами розвитку обох проектів? Комерсанти перестали грати в хокей і футбол на одному полі, тому що до поділу клієнти з обох сегментів зверталися до одного і того ж менеджеру, компанія повинна була одночасно підтримувати два різних процеси обслуговування клієнтів. Після поділу з'явилася можливість зробити спеціалізацію комерційних і логістичних процесів. Розробити і впровадити відповідні алгоритми обслуговування клієнтів. Розробити правильну асортиментну матрицю під кожний напрямок. Створити ефективні шоуруми для кожного сегмента клієнтів і запропонувати необхідні сервіси. Розробити для кожного напряму свої алгоритми закупівлі, зберігання товару, свої нормативи по товарному запасу і обороту.

РЕЗУЛЬТАТ

Кожен сегмент клієнтів отримав спеціалізовану компанію, яка сконцентрована на його міксі потреб, пропонує в першу чергу відповіді на самі палаючі потреби конкретного сегмента. Персонал, процеси, товарний асортимент, набір послуг і сервісів спеціалізований і ефективно працює для кожного сегмента клієнтів.
Обрати послугу

Виробнича будівельна компанія з колективом 1200 чіл.
Нечітко виділений центральний офіс і 3 регіональні офіси

Підготувати компанію до територіальної експансії. Cістематізація і розвиток операційних процесів ...

Читати далі
Дистрибуційна В2В компанія
Центральний офіс, 4 регіони, 12 філій.

Необхідно сформулювати і захистити стратегію розвитку бізнесу на 3 роки перед Генеральним директором холдингу. Потрібно структурувати і посилити основні функції компанії ...

Читати далі
Компанія – системний інтегратор
30 філій в 3 країнах. 5 технологічних департаментів. 200 осіб комерційного персоналу, 800 інженерів. Всього 1200 осіб.

Потрібно розділити два напрямки бізнесу Корпорейт (великі клієнти, продаж проектів) і СМБ (середній і малий бізнес, коробкові продажу)...

Читати далі
В2В компанія, продаж і реалізація невеликих проектів, контракти по сервісному обслуговуванню обладнання клієнтів.
30 чол на початку проекту. 60 чол в кінці проекту, +2 філії.

Необхідно запланувати і реалізувати систематизацію основних БП компанії, також в результаті цієї роботи підготувати компанію до відкриття 2 філій.

Читати далі